fredag 10. februar 2012

"Gullfuglen"



 










Jeg har skutt "Gullfuglen" og kjøpt pute fra Funkle i dag! Var så heldig å få gavekort fra Interia i julegave av min kjære Søster. Lykke er å komme på at man har gavekort liggende i en kjøkkenskuff, en uke før lønn...  Og man er bare sååå klar for noe nytt til hjemmet! Enda har jeg ett til fra Ting liggende, som jeg fikk av min kjære Bror. (hehe... de kjenner meg godt!) Men hva skal man velge?

Med dette innlegget deltar jeg i Potrinas soffakrok-utfordring, sånn helt på tampen... Hun vil gjerne se hva vi har i soffakroken for tiden! Vil du delta selv eller se andre bidrag, klikk deg inn her!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Så fine bilder!! Likte godt putene dine og de fine pleddene!!
    Den gule lampa var skikkelig stilig og det hvite runde, lille bordet!! Så fint!! Står på ønskelisten min!!

    Legger meg som følger og titter snart innom deg igjen:-))

    Fin dag til deg!

    Klem Fru Samuelsen:-)))))

    SvarSlett
  2. Oi, oi her var det flere lekre ting gitt :) Flotte puter, lampen, bordet, muggen, kvistene og ikke minst Røros teppet :)

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett