lørdag 12. mars 2011

1 år!







Ett år siden mitt første blogge-innlegg i dag!
Jeeeiiii :)))
Helt utrolig så fort tiden har gått!

Bloggingen har tatt mye tid til tider, men da regner jeg også med den tiden jeg bruker på å lese andre blogger. Det finnes så utrolig mange fine blogger der ute og masse inspirasjon å hente!
Tusen takk til alle andre bloggere, 
for at dere deler livet deres og inspirerer meg!

Og tuuusen takk til alle som leser bloggen min. 
Deres tilbakemeldinger inspirerer meg også! 

Her har vi feiret med ranukkler og muffins! 
Som hevet seg på en litt snedig måte... 
Men smakte godt!

Klem

4 kommentarer:

  1. Grattis Lillecille. Koselig blogg du har. Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Tenk hvor kreativ du er som har levert innlegg på innlegg i ett helt år. Koser meg med de glimt du viser fra din hverdag. Takk for alt du deler med oss. Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer :) Du er flink syns jeg :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer.:)Blogget lengre enn meg og du da.
    Har ikke tid til å hekle duk
    Camilla,det tar så lang tid men
    kan strikke noe til lisjpia.
    Send meg et pip da.
    Jeg er veldig treg å svare men
    har fullt opp å gjøre for tiden.
    Klem.

    SvarSlett