onsdag 16. februar 2011

"Vræl"








 Her i huset har vi ei jente som er veldig opptatt av 
Løvenes konge for tiden. 
Hun elsker å se sangklippene fra filmen på You Tube 
og "løenes-konge" er vel det mest sagte ordet her hjemme, de siste fjorten dagene...
Ikke rart vi ble litt svake for dette kostymet! 
(og det er vel karnevalstid i barnehagen snart?)
Populært ble det iallefall og artig å vræle for å skremme de andre i huset...
Og etter et lite ubevoktet sekund, 
var plutselig lille-løva øverst i gardintrappen!?!
"gikk bra" (...som også er et velbrukt ord i LilleFrøkens vokabular.)
Verdens søteste løve tør jeg påstå!

Cille




3 kommentarer:

  1. løøøv den lille løven der altså ;-) Det var nok den fineste løven jeg har sett også:-)) Jeg har hørt om klatremus, men ikke klatreløven...

    SvarSlett
  2. Her i huset går det bare i prinsesser, så jeg ser ikke for meg at det hadde blitt så populært hos 4-åringen hvis jeg hadde tilbudt henne løvekostyme ;)
    Går du med kamera rundt halsen forresten? Viktig å ta bilde først ;)

    SvarSlett
  3. Løøøvlig løve... ;O)
    Hehe... ja, gikk faktisk med kamera rundt halsen akkurat da.
    Prøver å styre unna prinsesser så lenge som mulig, men det spørs vel om prinsessene ikke vinner til slutt!?!
    Klem :)))

    SvarSlett