onsdag 13. oktober 2010

Bursdag


Hipp hurra for meg som fylte år i dag!
33 er tallet...


Husker "My sweet 16" som det var i går.
Sol og ny-snø.
Kort hår og ring i nesen...

Det et 17 år siden!!!
Helt utrolig hvor fort tiden går.







Hørte noen kloke ord for litt siden:

"Hvis man vil leve lenge,
må man finne seg i å bli gammel!"

Og det vil jeg...
Leve kjempelenge!
( så da må jeg vel bare finne meg i å bli gammel...)

Tusen takk for alle bursdagshilsninger jeg har fått i løpet av dagen!

:* & klem
Cille

3 kommentarer:

  1. Ja tenk så fort tia går Camilla,huske da du og Janne leika sammen som om det va igår. Håpe du hadd ei fin feiring. :)Klem.

    SvarSlett
  2. Gratulerer m dagen Camilla!:)
    Ps: fine briller;)
    Klem fra mg

    SvarSlett
  3. Tusen takk, tante og Linda! :)))
    Hadde ei beskjeden feiring, men skal ta det igjen senere!
    Hehe... Ja, håper du blir fornøyd med dine briller også Linda. Jeg kjøpe mine i jula i fjor og har brukt dem hver dag siden! Moods of Norway :)
    MEN... Nå begyner jeg å innse at det snart er tid for linser. Dugg, regn og snø, er ikke akkurat brillevennlig...
    :* & Klem

    SvarSlett